فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت:شهدای مدافع حرم راه ظهور حضرت حجت را هموارتر کرده و زمینه‌ساز ظهور هستند.

سردار محمدتقی صفری با اشاره به ضرورت زنده نگهداشتن یاد شهدا بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا امروز به‌عنوان یک اصل مهم و اساسی در جامعه شناخته و معرفی شده است. بدون شک امنیت، آرامش و آسایشی که امروز در کشور عزیزمان ایران اسلامی داریم همه و همه مدیون ایثارگری‌ها، صبر و تحمل رزمندگان و خون پاک شهدایی است که با از خود گذشتگی و ایثار در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن توسط دشمن بعثی گرفته شود.

 شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع) نیز مایه آبرو، عزت، سربلندی، امنیت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی، مردم کشورمان و مقام معظم رهبری هستند. آن‌ها راه ظهور حضرت حجت(عج) را هموارتر کرده و زمینه‌ساز ظهور هستند. آنچه باعث شده تا مدافعان حرم این‌گونه در مقابل دشمنان قرآن و اهل‌بیت(ع) مقاومت کنند به‌خاطر صبر و بردباری خانواده‌هایشان است.

صفری با بیان اینکه استکبار در سوریه و عراق چاره‌ای جز عقب‌نشینی نداردگفت: شکست‌های پی‌درپی استکبار در منطقه در سایه ایثارگری‌ها و صبر مدافعان حرم بدست آمده است. از این رو باید همواره یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگهداریم. برای همین مراسم سالگرد اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر روز پنجشنبه 11 آذرماه در مسجد روستای باشی برگزار و حسینیه شهید مدافع حرم که به وصیت شهید «احمدی‌جوان» بناشده نیز در این روستا افتتاح خواهد شد.

موضوعات: مهدویت  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...